رضارضا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

رضا مهاميديان

عجله در رنگ آمیزی

1393/10/16 11:15
نویسنده : مامان گلي
181 بازدید
اشتراک گذاری

اون روز اومده بود محل کارم گفت برام چندتا طرح رنگ آمیزی شخصیتهای کارتونی رو از اینترنت پرینت بگیر منم یه 15-20تایی گرفتم بعد یه ساعت باباش اومد بردش. عصر که رفتم خونه دیدم همه نقاشی های رو پهن کرده رو زمین و داره رنگ می زنه تند و تند بهش میگم چرا یه کم استراحت کن میگه باید قبل از غروب تمومشون کنم وگرنه دیرم میشهمحبت

عزیزم دلم براش سوخت رفتم کمکش نشستم به رنگ آمیزی کردن.

***

دو روز بعدش باز اومد محل کارم و سفارشات جدید رو داد. باز هم تا رسیدیدم خونه مداد رنگی هاشو پهن کرد رو زمین و تند و تند شروع به رنگ آمیزی کرد. (یاد دوران دبستان خودم افتادم که تا از مدرسه می اومدم پهن می شدم رو زمین و تمامی تکالیفمو انجام میدادم بعد می رفتم استراحت می کردم. خجالت)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)