رضارضا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

رضا مهاميديان

تولد رضا

1393/5/29 9:51
نویسنده : مامان گلي
180 بازدید
اشتراک گذاری

فردا 30 مرداد 1393 تولد رضاست چهار سالش تموم ميشه و وارد 5 سالگي ميشه چه زود گذشت انگار همين ديروز بود كه تو يه همچين روزي يه پام سونو بود و يه پام دكتر و يه پام بيمارستان تا اينكه ساعت يك ظهر بستري شدم برا زايمان.

عصر  كه به هوش اومدم بچه اي رو كنار خودم ديدم با خودم مي پرسيدم حس مادرانه من شكل گرفته يا نه آيا احساس خاصي نسبت بهش دارم يا نه و چه زود اين احساسات مادرانه شكل گرفت تقويت شد و محكم گرديد طوري كه الان اگر چند لحظه تو خونه نباشه اون خونه اصلا برام معنايي نداره و بلافاصله ميرم همون جايي كه اون هست تا با ديدنش آرامش بگيرم.

پسر عزيزم يك دنيا كمه فراتر از تصور دوستت دارم با آمدنت جاني به زندگي ام بخشيدي كه خستگي ناپذير است براي بودن با تو.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانی
29 مرداد 93 10:02
لایک داری هوارتاااااااااااااا رضا جون تولدت مبارک