رضارضا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

رضا مهاميديان

يك شب در پاك

1392/12/27 13:39
نویسنده : مامان گلي
144 بازدید
اشتراک گذاری

شب 25/12/92 يه شب سرد زمستوني (البته نه چندان سرد هواي اهواز ديگه) رفته بوديم بيرون به رضا قول دادم برگشتني ببرمش پارك بازي كنه از پارك رد شديم داشتيم مي رسيديم خونه كه ديدم رضا خيلي آروم به من گفتم مگه نگفتي برگشتني مي برمت پارك پس چرا داريم ميريم خونه. من هم جگرم براش كباب شد و از بدقولي خودم بدم اومد بردمش يه دل سير بازي كرد و وجدان من هم راحت شد. رضا چندان اهل سرسره و تاب و اين چيزها نيست بيشتر سراغ وسايل ورزشي پارك ميره. متفکر بايد برم تحقيق كنم ببينم علتش چيه؟

پارك

 

پارك

پارك

پارك

پارك

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان کوثر
19 فروردین 93 13:29
چ کار داری بچه رو، بذار ورزشکار باشه به این خوبی این همه مطلب برا سرچ کردن هست گیر دادی به رضا جووون؟؟!!!
مامانی
31 اردیبهشت 93 14:07
هنوز نمیخای این وبو آپ کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟